3 Aralık 2014 Çarşamba

karim lez oldu :( - Sex Hikaye

merhaba degerli   okurlari   ben can hikayem 5 yil once yasandi…
komsumuzun kizi ve ben arkadaslik ediyorduk yani sevgili gibi bisey.. bazan gizlice yalniz kaldigimizda sevisirdik… bi gun yine iyice am delisi olmusken onu cagirmak istedim tel actim ama gelemiceni soledi…
neden diye sordugumda cevap vermedi iyice kudurmustum 31 falan cektim ama bi turlu rahatliyamiyordum bende gizlice evlerine girmeye karar verdim (komsu oldugumuz icin evlerimiz yan yana idi damdam atladim.. annesinin evde olmadigini biliyordum.)
yavasca damdan atlayip merdivenlerden indim..eski yapim evler oldugu icin daire kapisi felan yoktu.. odasina dogru yoneldim dogruca bi ayakkabi daha vardi sasirdim oda bayan ayakkabisi icerden gelen sesler dikkatimi cekti gizlice izlemeye basladim…kanepenin uzerinde birbirlerini yaliyorlar goguslerini oksuyordu..bende bende pencerinin altibdasn perdenin acikligindan izliyordum.. oyle dalmisimki kendimden gecmisimki bi an benimki kapiyi acip beni aniden iceriye cekti gormusler mahsus devam etmisler… sora beni karsilarina oturtup sevismeye basladilar bana vermiceklerini solediler izlememe izin verdikleri icin… oyle yalasiyorlardi ki anlatmam mumkun degil yasamak lazim… benim ki basini digerinin amina soktu diliyle oyle bi yaliyordu ki kizin cikardigi seslerden artik kendimi yuyamadim ve bosaldim sora 69 yaptilar aman tanrim artik duramiyordum ve yavasca yaklasip benimkine elerimle dokundum ve sikimi gotune sokmaya basladim once kacar gibi yapti ama yalanan aminida cekmek istemiyordu ve girmeme izin verdi bi guzel siktim bende daha sonra ikisinide defalarca becerdim buda baska bi hikayede… 
Ama simdi evliyim ve bi fantezim var karimin lezbiyen olmasi biraz tutucu :((( simdi onu lezbiyen yapabilirim diyen bayanlardan email bekliyorum… bana yazin lutfen…

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder