11 Aralık 2014 Perşembe

anneme olan ilgim - Seks Hikayesi

Benim anneme olan ilgim 12 yasinda baslamisti daha yeni erkek olmayada adim atarken annemin giydigi kiyafetler
beni hep delirtmisti. Neyse Konuyu daha fazla uzatmadan ben hikayeme geceyim. Bu olay bir ay once basima geldi. Ogun denizden cikip
yazliga gittigim.Eve geldigimde evde kimse yoktu aradan yarim saat gecti .
annem geldi uzerinde super bir minisi vardi. bir karis denir ya tam o kadar. anne nasilsin falandan sonra oturdu yanima dertlesmeye basladik. babamla aralari pek iyi degilmis. Annem babamin onu
aldatiigini dusunup deliriyormus. ve onun icin boyle acik giyiniyormus oda babami aldatmak istiyor belliydi. bende anneme yaptiginin yanlis birsey oldugunu
soyledim ve yanina gittim. etegi zaten oturunca iyice siyrilmisti elimi bacaklarinin ustune koydum ve ona anne uzulme sen cok guzel ve sexi bir kadinsin dedim. o sozume cok mutlu olmustu beni opmek isterken bende o sirada kafami cevirdim ve dudak dudaga geldik bir kac saniye nefes almadan durdum ve annemi dudakla yanak arasi biryerden optum. anne cok guzel kokuyorsun dedim ve boynuna yaslandim ufak ufak opmeye basladim. annem onur ne yapiyorsun dedi. birsey yapmadigimi soyleyip opmeye devam ettim annemin gozleri yavas yavas kaymaya baslamisti. Bende o sirada elimi bacaklarinin ustunde gezdirmeye basladim elim artik yavas yavas icerlere giriyordu. yavasca kildonun
ustunden amini elledim ve elimi kilodunun icine soktum annem iice islanmisti sonra parmagimla kilitorisini ellemeye basladim annem kendini arkaya dayadi.
anne gel yataga gidelim dedigimde benden once gitmisti bile yatakaga. yataga annemi yuz ustu yatirdim ve etegini cikarmadim. yavas yavas
opmeye basladim ayaklarindan yukari dogru. bacaklari muhtesemdi. daha sonra kilodunu .
cikardim ve amini yalamaya basladim annem inliyordu zevkten bende daha fazla dayanamayip sortumu cikardim ve annemin etegini siyirdim. sikimi aminin ustunde gezdiriyordum annem dayanamiyordu cildiracakti sok diye inliyordu ama ben
o anin zevkini yasiyordum sonra yavasyavas basini soktum zaten sulu olan amcigi hhemen icine almisti sadece basini sokup cikariyordum annem iyice delirmisti ve birden icine abandim annemden ufak bi ciglik la inleme arasi bir ses cikti ben gidip geldikte
altaki ortuyu parcaliyordu devem et oglum devam et aslanim diye inliyordu ben 2 dk dan fazla dayanamayip annemin icine bosaldim. o gun defalarca beraber olduk ve firsat buldukca beraber oluyoruz

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder