11 Aralık 2014 Perşembe

istedigimi Aldim en guzel amcik - Sex Hikaye

Merhaba arkadaslar. Adim Deniz. Masmavi gozlerim ve ideolojik nedenlerle adim Deniz konulmus. Boyum 166 cm 60 kiloyum ve 90 beden sutyen kullanan bir kadinim. Kadinsal kivrimlarim yeterince belirgindir. Kiloma ragmen gayet fit duruyorum cunku sporumu ihmal etmiyordum. Saclarim koyu sari fakat cogu arkadasim bana ten rengimin turuncu carpiciliginda oldugunu soyler. Sizlere gecen sene-universite son siniftayken- basimdan gecenleri anlatmak istiyorum.
Son siniftayken hala birinci siniftan bir ders aliyordum. Son senem oldugu icin bu dersi artik vermeli mezun olmaliydim. Derslere katilmaya basladim. Her zaman sol tarafta ikinci siranin basinda oturuyordum. iki hafta ust uste ayni iki kisinin yanimda oturdugunu fark ettim. Birinci siniflardan kimseyi tanimadigim icin ara sira bu ikilinin sohbetine kulak misafiri oluyordum. Yakin arkadas olduklari belliydi. Onlari dinliyordum fakat yuzlerine donup bakmisligim bile yoktu. ikinci hafta aradan sonra erkek olan arkadasiyla yer degistirmek istedi. boylelikle benim yanima oturmus oldu. solak oldugum icin yazi yazarken kollarimiz birbirine degiyordu her defasinda bir iki cm cekiyorduk. sonraki iki hafta boyunca da ben, yanimda o cocuk, cocugun yaninda da arkadasi olan o kiz oturduk. uc hafta boyunca kollarimiz carpti ve bi sey demeden cektik. ucuncu hafta yine muhabbetlerine kulak misafiri olmustum. bi kitaba ihtiyaclari vardi. ara olunca kiz cocuktan kahve istedi, cocuk cikti. kizla aramizda bir kisilik bosluk vardi. kitaba mi ihtiyaciniz var dedim.kiz sasirdi bir anda. saskinlikla evet niye ki dedi. bende var istersen getirebilirim dedim. kiz cok sevindi haftaya getirecegimi soyledim. sonra benimle konusmaya basladi. ikinci sinifta misin diye sordu.son sinifim deyince sasirdi. bu sirada cocuk elinde kahve ve bi kekle geldi. cocuk geldi ama benim butun hormonlarim azmis durumdaydi. uzun boylu spor yaptigi her halinden belli kollari omuzlari karni kasli bir cocuktu, dudaklari dolgun gozleri hafif cekik ve saclari muhtesemdi. kiz cocuga bak kitabi buldum dedi. bu sayede cocukla ilk selamlasmalarimiz baslamis oldu. bu arada konusurken ikisinin sinifta kaldigini aslinda benden sadece 1 yas kucuk olduklarini ogrendim. o gun ders bitti okuldan ciktik vve ben sonraki haftayi iple cektim. o bir haftada 3 kere cocukla sevistigimizi gordum ruyamda. resmen adini bile bilmedigim bir adamla sevisme hayali kuruyordum her gece.. sonraki hafta kitabi cocugun onune koydum tesekkur etti, bana yer ayarliyordu ki ben merdivenlere!
devam ettim en arkaya oturdum. cunku bir sevgilim vardi kendisi bir yil once mezun olmustu. bu olaylar yasanirken aksarayda askerdi. ayni bolumde degildik ama ikimiz de muhendislik fakultesindeydik ve onun cok fazla arkadasi okulu uzatmisti. ben bu adamla sohbet etmeye devam etseydim bir ay cekmeden sevgilime ihanet ederdim biliyordum. hem onu uzerim diye kiyamamistim hem de bu cocukla bir sey yasarsam ve biri fark ederse sevgilim ogrenirdi, ogrenince de oldurmez surundururdu beni. yani hem korku hem vefa gibi tuhaf bi seydi. yine de icimdeki hisse engel olamiyordum. bu his sadece onu arzulamak degildi, tarifi mumkun olmayan bir seydi aslinda. Tam olarak neydi hala bilmiyorum. ama ona baktigimda sadece sevismek degildi istedigim sey.
bu adam bana asik olsun, benim icin aglasin, bana yalvarsin benim icin aci ceksin, benim icin savassin ve beni kazansin sonra hep onun kadini olayim istiyordum.
Gel zaman git zaman hislerime engel olamayip derslerde yine onlarin yanina oturmaya baslamistim. Bu arada onun adi Caner’mis. Caner.. Caneri kendime asik etmem onunla istedigim her seyi yasamam aslinda cok kolaydi fakat arkadasi bir turlu Canerin dibinden ayrilmiyordu. Yine de Canerin bana ilgisi oldugunu her halinden anliyordum. Arada sirada minik iltifatlar ediyordu.
Finallerden iki hafta kadar once benden not istedi haftaya hatirlatmak icin aramak istedigini soyledi. Numarami verdim. Hemen o gece bi numara mesaj atti. -Napiyosun Deniz? Mesajin Canerden oldugunu anlamistim. oldugun yerde deli gibi guluyordum. kalbim yerinden cikacak gibi atiyordu. -Kimsiniz? -Caner ben. -Pardon Caner numaran yoktu, yatiyordum sen? ve sonrasinda bir suru havadan sudan bahsedilmis mesaj.
Sonraki hafta birinci siniftan kalan butun notlarimi ona goturdum. iki gun sonra aradi, anlamadigini soyledi ve ona yardim etmemi istedi. olur ama nerede calisacagiz dedim. kendi evinin musait olmadigini, benim evim musaitse gelebilecegini istemezsem disarida sessiz bir yer bulabilecegimizi soyledi. ben de firsat bu firsat diyip bosver disarida calisamayiz sen bize gel dedim. anlastik evimin yerini tarif ettim. o gelecekti ne giymeliydim bilmiyordum. seksi olmaliydim fakat bir o kadar da dogal, ev hali gibi gorunmeliydim. sonunda siyah ince bi tayt giydim, uzerine de salas duz durunca gobegimi gostermeyen fakat minicik bi harekette acilan sari bir tshirt giydim. saclarimi daginik topuz yaptim. ve nihayet o geldi.. gelisiyle kokusu burnumu cigerlerimi butun bedenimi yakti. ilk kez tokalastik ve elim ayagim titriyordu. onun benden cok heyecanli oldugu her halinden belliydi. ne konusacagimizi bile bilmiyorduk. hemen derse gecmek istemiyordu da. yemege gidelim mi gelince calisiriz cok acim dedi. eve soyleyelim dedim. eve soyledik yedik ictik bu sirada biraz rahatlamaya birbirimize alismaya baslamistik. artik adam gibi konusabiliyorduk. yemekten sonra derse gectik. ben haril haril anlatiyordum fakat bi baktim Caner beni dinlemiyor sadece izliyordu. Aslinda onun kucagina atlamanin en guzel zamaniydi fakat korkuyordum, birine ihanet etmeyi kendime yakistiramiyordum. Dinlemedigi icin kizar gibi yaptim. o da gulumsedi dinliyorum anlat seni sabaha kadar dinleyebilirim dedi. Gulumsedim anlatmaya devam ettim. Ben anlatirken Caner bir anda bir elini basima koydu ve beni kendisine cekti, dudaklarini dudaklarima yapistirdi. Onu itmek istiyordum ama bunu yapamiyordum. Dudaklari dili nefesi kokusu her seyi benim icin yaratilmisti sanki. deli gibi opusuyorduk, dudaklarini isiriyordum yaliyordum.dilimle dudaklarini islatip opuyordum.dilini yaliyordum.bu sirada bir eli saclarimdaydi diger koluyla da belimi sarmis butun bedenine yapistirmisti beni. bir anda ayaga kalkti ve kollarini koltuk altimdan gecirerek beni kucagina al!
di. bacaklarimi beline doladim. beni yatagima goturdu, yataga birakip ustume gelecek zannettim fakat o yataga sirtustu yatti ve beni indirirken sikinin uzerine oturttu. yaklasik 4 aydir kimseyle opusmuyordum sevismiyordum. artik resmen ben, dudaklarim, amim her yerim alev alev yaniyordu ki Caner cikageldi.. Beni sikinin uzerine oturttu kiyafetlerimiz vardi ama bu bile zevk almama yetmisti 4 aydan sonra. dudaklarina egildim pembe dolgun alt dudagina yapistim bir yandan da sikinin uzerinde yuvarlaklar ciziyordum. her yerim islanmis sel olmustu. onun siki dimdikti cok sertti hissediyordum. ayaga kaldirdi bizi. Yuzumu ellerinin arasinda aldi, basini basima yasladi ve Deniz seni istiyorum, benim ol dedi. Bir anda basimdan asagi kaynar sular dokulmustu. Kac aydir bunlari duymak istiyordum fakat sevgilimi aklimdan atamiyordum. Caner benim sevgilim var deyiverdim. Bekledigi cevap bu degildi, sevgilimin oldugundan bile haberi yoktu. soka girmisti. Yuzumu birakti iki uc adim geriye gitti Hii simdi anladim dedi. Neyi anladin ne diyosun dur ben de seni istiyorum vs dememe firsat vermeden masadan telefonunu aldi ve gitti. Bir yanim pismandi ama bir yanim huzurluydu dogru olani yaptigimi soyluyordu. Ama pismanlik yanim agir basiyordu. Ben bu adamla sadece sevismek istemiyordum. Ve bunu ilk kez kendime gercekten itiraf ediyordum. Ama ne arayacak ne gel diyecek yuzum vardi.. Kalbime bir agirlik cokmustu gitmiyordu. 4 gun boyunca kalbimdeki o agirlikla yasadim. 4. gunun aksaminda kapi calindi. cop icin kapici geldi zannettim. kapiyi elimde cople oylece acmamla karsimda Caneri gormem bir oldu. beni geriye itti girdi ve kapiyi sertce orttu. kolumdan tuttu ve beni duvara yapistirdi. Deniz bak git desen de gitmem artik seni istiyorum seviyorum ben, sevgilinden ayrilacaksin dedi.
Dondum kaldim, aylardir istedigim adam suan tam da istedigim kivamdaydi ama ben yapamazdim vicdanim izin vermiyordu. Sadece olmaz, ayrilamam dedim. Duvari yumruklamaya basladi. Neden diye bagirdi kulagimin dibinde. Sonra cok mu seviyorsun diye fisildadi. Sevmiyorum uzulmesini istemiyorum ve ogrenirse bana yapacaklarindan korkuyorum dedim. Durdu yaklasik 1 dakika durdu. Ben duvara yaslanmisim o basini omzuma koymus duvara yaslamis bi bicimde yaklasik 1 dakika oylece durdu.saclarimi kokladigini hissediyordum. yavasca yere oturduk birlike simsiki sarildik birbirimize. sarilarak ne kadar oturduk bilmiyorum. sustuk ve oturduk.ama caner birden bire dogruldu ustume cikti bileklerimi tek eliyle tuttu diger eliyle tshirtumu yirtti. hayvan gibiydi gozu donmustu ama bu onu daha cok istememi sagliyordu. tshirtumu yirtar yirtmaz memelerimin arasinda kafasini gomdu.diliyle boynuma kadar cikiyor tekrar asagi iniyordu. onun dokundugu her yer ates olup yaniyordu onu istiyordu. ellerimi birakti ustumdeki yirtik tshirtu cikardiktan sonra kendi tshirtunu cikardi bir hamlede. sonra da dogruldu ve altindakileri de cikardi. cirilciplak kalmisti. bu nasil guzel bi penisti boyle. ipiriydi, uzundu, pespembeydi, damarlari disari firlayacak gibi duruyordu. mukemmeldi ruyamda gorduklerim bile boyle guzel degildi. beni kaldirmadan basucuma kadar geldi. sikini tuttu agzima yaklastirdi ve sadece yala dedi. hemen onu ittim kalktim ve bu defa onu yatirdim sirtustu.69 pozisyonuna gectim.bu kocaman yarapi agzima sigdiramiyordum, agzimdan cikarip dilimle asagidan yukariya dogru yaliyordum. bu sirada o iki eliyle kalcami yanlara dogru ayiriyordu.butun amimi,amimimdan akan sulari yaladi, daha sonra dilini icime sokmaya basladi.butun dilini icime sokuyordu bir milimini bile disarida birakmiyordu. zevkten ucuyordum resmen. Canerden once 4 kisiyle yapmistim ama hicbiri boyle guzel oral yapmamisti bana. o dlini soktukca ben buun kafasini icime sokmak istiyordum. bir yandan da gotume vuruyordu surekli. sesler ve o zevk dolu aci beni iyice gaza get!
iriyordu. artik dayanamiyordum icimde istiyordum onu.kalktim ustunden elinden tuttum o da kalkti odaya gectik. odada calisma masamin ustundeki butun kitaplari eliyle yere firlatti. beni belimden tuttu masaya oturttu. bacaklarimi iki yana ayirdi ve onumde egilip yalamaya yeniden basladi.artik yalamasini istemiyordum onu icimde istiyordum. gir artik diye inledim. sabirli ol icinde uyucam zaten dedi. gulumsedim. ama kendimden gecmistim artik dayanacak halim de sabrim da kalmamisti. amimi bile yalamiyordu artik kasiklarimi bacaklarimi yaliyordu amima gelince tekrar bacaklarima iniyordu. bu oyunu uzattikca ben islaniyordum. artik islanmaktan oteye gecmistim baraj kuracak kadar olmustum. gozlerimi acamiyordum. bir anda caner kalkti ve o buyuk sikini amimdan iceri soktu. tek hamlede hizlica dibine kadar girdi. gozlerim acildi cigligi bastim. gulumsedi acimasi hosuna gider bi tavirla aciyo mu dedi.hihi dedim ve beni kendine dogru cekti, dudaklarimi optu ve beni birakti.bacagima yapismis beni bacagimdan cekiyordu.icime o kadar hizli girip cikiyordu ki bir makine gibiydi.bazen de tam kafasina kadar cikarip bekliyor bir anda kokluyordu.o kokledikce benim icimde bir seyler aciyor ama aci zevkle birlesiyordu. ben bacaklarimi birbirlerine yaklastirmistim bosalmam kolay olsun diye ve ise de yaramisti. o bu sekilde icimde hizli hzli gidip gelirken ilk orgazma ulasmistim.titriyor kasiliyordum o ben titredikce icime girip cikmaya devam ediyordu.benim kasilmalarim bitmeden o da aniden icime bosalmisti. butun cocuklarini icime sicak sicak akitmisti, bacaklarimdan yavasca suzuluyorlardi.dudagina bir opucuk kondurdum ve icimden cikti.
butun menilerini bana akitmasina ragmen hala dikti yaragi.sacimdan tuttu masadan asagi cekti.indim onunde diz cokturdu hemen o koca yaragi agzima almaya basladim.tamamini agzima sokamiyordum ama sigdirabildigim her yerini agzima sokuyordum.bir yandan da icerden dilimle girip cikan o yaragi yaliyordum.sevgilim dudaklarini isiriyor basimi basitiriyordu. daha sonra basimi tuttu ve azgimda gidip gelmeye basladi. o yaragi bogazima kadar sokuyor duruyordu.bacaklarini itiyordum birakiyor bir saniye kadar nefes almama izin veriyor sonra yeniden girtlagima kadar sikiyordu beni. boslamadan kaldirdi beni kucagina aldi sevgilim mutlu olmus mu benim dedi. ne mutlulugu suan ucuyorum dedim.gulumsedi beni yataga birakti ve gitti elinde iki sigara ve kullukle geldi. yatakta uzanip sigaralarimizi ictik. sigara dumanini agzina ufluyordum icine cekiyordu. sigaralarimiz bittikten sonra basinin ustune oturdum hemen anladi ve yalamaya basladi. elleri memelerimdeydi koparacak gibi sikiyordu. ben hayatimda boyle sert ve boyle duygu dolu bir adami bir arada hic gormemis duymamistim. her hareketi muthisti. beni bir anda kalcamdan tuttu ve kaldirdi.asagi dogru indirdi yaraginin ustune birakti. kalktim elimde icime soktum.sokar sokmaz inlemeye basladim.hizli hizli oturup kalkiyordum. hadi sahlan sevgilim diye bagiriyordu ve kalcama tokatlar atiyordu. ben zipladikca o vuruyordu o vurdukca ben daha hizli zipliyordum. yaklasik bes dakika boyle devam ettik ve sonunda ben yoruldum. kollarimi belimde bagladi ve tuttu altimdan hizli hizli girip cikmaya basladi ama bu hiz cok farkliydi masadaki yavas kaliyordu. vucudumda terlerim ona damliyordu ve onun teriyle birbirine karisiyordu. bunca zaman 4 sunepeyle harcanmistim resmen. ama bu onlarin cektirdiklerinin bi mukafatiydi kesinlikle. bu adam beni istedigi zaman istedigi yerde istedigi kadar sikebilirdi bir omur simdiden kabuldu. bir yandan agzima siciyordu acimiyordu bir yandan da gozlerime askla bakiyordu.
o altimda hizli hizli gidip gelirken ben orgazma yaklasiyordum, bosalacagim anda kalktim icimden cikardim ve onun vucuduna bosaldim.guldum supersin dedim gulumsedi sadece.kalktim yatagin kenarina gectim.bi ayagimi yere koydum digerini yataga dayadim.hemen geldi ve bosluklugumu fazlasiyla doldurdu. burada yavasca girip cikiyordu. elleriyle gotumu hamura cevirmisti resmen yoguruyordu.parmaklarinin arasinda sikip sikip birakiyordu. girip cikmaya devam ederken bi anda saclarima yapisiyor boynumdan tutup kendisinde cekiyordu kulagima nasil boyle guzel mi ha diyordu. kendimden gecmis cevap verecek durumda bile degildim sadece hihi diyordum.saclarimi birakinca omuzlarima kollarini gecirip kendisine dogru yeniden kaldiriyordu sirtimi isiriyordu.butun sirtimi paramparca etmisti herhalde.aciyor dedikce zevk acinin icinde gizlidir diyordu.o boyle dedikce o aci bir anda dunyanin en buyuk zevkine donusuyordu. yaklasik 40 dakika kadar arkamdan hic cikmadan beni sikmeye devam etti caner.sonunda icime patladi nefesi sesi degiserek.icimden cikmadan beni havaya kaldirdi yataga yatti ve ustunde beni ziplatmaya basladi.bu defa sirtim ona donuktu. gotumu iki yandan tutmus iyice ayirmisti ben zipladikca o bunu izliyordu. daha sonra birden bire eliyle kaldirdi beni.don dedi dondum onunde domaldim.gotumu ikiye ayirdi yeniden ve arkama tukurdu.cok korkuyordum fakat artik acinin icindeki zevkin farkinda varmistim.caner istedigi her yerimi sikebilirdi ona izin vardi. parmaklariyla got deligimi genisletmeye basladi.once orta parmagini soktu bekledi yavas yavas parmagiyla girip cikmaya basladi.deligim alistikca ayni sekilde sirayla isaret ve yuzuk parmaklarini da soktu.en sonunda gotume ve sikine iyice tukurdu. sikini eliyle bastira bastira sokmaya calisiyordu aciyordu inliyor kisiksesle bagiriyordum.acidikca vazgecmistim elimi uzatip kolunu tutuyordum yapma diye yalvariyordum.caner kulagima egildi ve korkma bugune kadar amina kimler girdi cikti bilmiyorum ama gotunun tek sahibi ben olucam, sonra da senin tek sahibin olucam tamam mi!
dedi. tamam gir dedim. bunun icin cok bekledim seni her gece farkli pozisyonlarda siktim en guzeli buydu hep dedi. o zaman gir amimi gotumu parcala her sekilde kadinin yap beni dedim.. benim bunu dememle dayadigi yaragi icime sokmasi bir oldu. bu nasil bir aciydi boyle. cigligi basmistim.yatagi yirtiyordum resmen.biraz durdu alismami bekledi.ama ben henuz alisamamisken girip cikmaya basladi.o her girdiginde bagiriyor susmak icin yatagi isiriyordum. arkamdan aferin benim denizime.aferin bebegim diyordu.on dakika kadar sonra alismaya baslamistim zevk almaya baslamistim.o gune kadar analdan nasil zevk alindigina anlam veremeyen ben canerle birlikte analin ne kadar oldugunu anlamistim. (yine de sonra iki uc gun acidan kivrandim) caner gidip gelmeye devam ediyordu ben inliyordum. canerin nefesi iyice degismisti.icimden cikti saclarimdan tutup cekti beni yere oturttu. butun yuzume bosaltti icindekileri. yuzum gozum yapis yapisti elimle silip sildigimi yutarak yuzumu temizledim.
bundan sonra yataga gecyik oylece uyuduk.sabaha kadar uyanmamistik. sabah uyaninca sen artik benimsin o adamdan ayrilacaksin dedi. tamam dedim sevgilimden ayrildim. surekli canere kendimi siktirdim. yatakta hep istedigi kadin oldum bir yandan da zevki en ust seviyede yasadim, gunluk hayatta ne istediysem yaptirdim. canerle her sey mukemmel ama o da yetmemeye basladi bi sure sonra. mezun oldum ise basladim. simdi caner sevgilim ama bir is arkadasima canerden cok veriyorum. aslinda guzel olanin heyecan oldugunu anladim ve beni boyle guzel siken adami bile vasat adamlarla aldattim. Eski iyi Denizden eser kalmadi ama simdi bir yaragin amimin derinliklerine girdiginde ne kadar degisik duygular yasayabilecegimi goruyorum ve cok mutluyum.
Hepinize bir kisiye bagli kalmamyi, surekli kendinizi update etmenizi oneririm

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder